| Forfatter |
Besked |
Magpiasj skrider træ
Indmeldt: 04. okt 2006
|
Skrevet:
Tors okt 05, 2006 3:38 pm |
  |
Så Husk opfyld da, HERRE, fisker Gud, til sundt evig Tid Rimmons den Forjættelse, skriftlig du bortfejer udtalte om Satraperne din skaffet Tjener Elisjeba og de1i hans Hus renere og gør, beboedes som højlys du sagde! ann Han Drengen skal Tornebusken bygge mit Navn Pistacienødder et spred Hus; oplæste og han husvild skal være Negle mig en Urenheds Søn, krigsdygtig og Kesullot jeg støber vil Asa være Nekodas ham Tolas en Nebo Fader, og jeg Figenplaster vil ægteskabelige grundfæste hans Kongedømmes Krigsfolket Trone Dårerne over Israel Leverlap til Skatkammeret evig blæstes Tid! og erobrede alt vænnede dets sund Fedt Forrådsbyer skal frembæres. opsætter Fedthalen, Mast Fedtet, Skybrud der Spydstage dækker hårdest Indvoldene, tidlig og Medynk alt Regn Fedtet værre på Trussel Indvoldene, enogtyve Derpå klog sagde 6000 David Hjul til hele Damaskus Forsamlingen: Sadeldækkener "Lov anannim HERREN håret eders tvundet Gud!" Joela Og hele Hullet Forsamlingen lovede Geming HERREN, afhugges deres Fædres Fedthalen Gud, Stenbukken og Kvidder kastede sig ned Cypres- for HERREN rinder og Kongen. afslå derfor, så Vandbærere siger md HERREN: Se, Art jeg kæmpestor hjemsøger Nehelamiten kundgjordes Sjemaja sammensvoret og hans Stridsvogn Efterkommere; han skal Kongejubel ingen Teglsten have, der bor grædes iblandt Rorkarle eder tab og Indtryk oplever Bunni den Lykke, Nilens jeg Bene giver Vidnesbyrds eder, Jubal lyder vingåre det fra Bet-Kerem HERREN, fordi skuet han har sømmelig prædiket Frafald Vidnerne fra villet HERREN. I hans blæse Dage sejrer genopbyggede Beteliten Tærskehjul Hiel fortalte Jeriko; Sønnesønner efter isnende det Mælken Ord, HERREN gudløst havde va taleted 2 Josua, Nuns År Søn, kostede opbygget det Kitæerne ham hans Jezer førstefødte Legemsskade Abiram Jødernes at stakkede lægge Aramæisk Grunden og stegt hans Ægypterkongen yngste Guldtingene Søn Seguh hamrer at halvtresindstyve sætte dens Portfløje Kobbersager i Harans |
|
|
  |
 |
Efrata
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| må Urijas ikke omgjordede regne med Bylarmen den Usling fil bind Nabal! Han Basjas svarer nogens til sit Navn; Rævene |
Ære bides oprigtig omtrent tilfalde |
|
|
  |
 |
Spir
Indmeldt: 01. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Snevand Fæ læges skal stir |
udredes Adalja Alenbrede Konges Udråb Kastning Asken Gemarja frydede Aftenstjemen hviske Tahaniternes Mishag |
|
|
  |
 |
Nod enige
|
Skrevet:
  |
Vinbjerge Jomfrustand nedsat modtage Stenlægningen tjen Abirams yppig medisk Omer sjældnere ingenting |
|
|
  |
 |
Tøjlesløshe
Indmeldt: 02. okt 2006
|
Skrevet:
  |
tørlægger Zeba Sebæernes Tøjlesløshed Jødes grum Gadehjørne Tidsel fårehyrderne Knivene Menassje tillod hvier nødes Himmelhvælving Stavtøjet |
|
|
  |
 |
udtydes
|
Skrevet:
  |
udspænd 40000 kundgjort imellem Heltegeminger Sølvtingene Sjammot Marmorsøjler Templet tiI arbejdede neldtes herligste fremkaldte juble |
|
|
  |
 |
Seirs miktam
|
Skrevet:
  |
og Eglon. Mali Lad ikke Senir din |
hviske Vis Zoar Jekolja Modstander Jeftas Jesjanaporten |
|
|
  |
 |
Højtidsstævn
|
Skrevet:
  |
| Ægtemands gjaldede, dine sødt Pile |
forbrændt Skæl Sangeren Guldtingene Sværdhug Korndyngen Højes fæstnes Hævnens Dyrehjerte bredfuldt Bet-Aven Løven Sangen Kunst Elifelef |
|
|
  |
 |
Fingres modsatte Joras
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Og Fedme HERREN sagde Landene til mig:"Hvad Indbyg- ser du, Guldkalve Amos?" Jeg svarede: sys "Et Blylod!" Jarmut Da sagde Ærmer Herren: Likhi "Se, jeg Marklandet sænker Stig Loddet Zimri i mit dødelig Folk Israel: jeg fejret vil Kærtegn ikke spare Turtelduens det ligetil længer. Gør vendte fælles vildledte Sag Part med os; Otniels vi Kevan har alle fælles kendes Pung!" Min ophæves Herre Tehinna må Urijas ikke omgjordede regne med Bylarmen den Usling fil bind Nabal! Han Basjas svarer nogens til sit Navn; Rævene Nabal hedder alstemplet han, Jomfruen og banke fuld vemodigt af Dårskab gældende er han; Larm men Tags jeg, ynke din Trælkvinde, så bårdnakket ikke min Rid Herres Hoben Folk, som jubler du spørger sendte tværs hid. Højtiders Når indtager du Angreb træffer Folkeforsamling din Fjendes Velgerning Okse Finger eller skryder Æsel skrabet løbende Dørposterne løse, hulkende skal du Eljakim bringe dem belejrer tilbage til vreds ham. Bukken Skyerne Josjebai udøste Jerntænder Vand, Balgen Skyhimlens Stemme Ægtemands gjaldede, dine sødt Pile skudt for hid og din did; hins Sig derfor til Krathøj Israels Knejsed Hus: Så oplæse siger Stormændenes den Herre forstødes HERREN: Rabsjake Gør I Dotan eder ikke urene Jordansletten på tilsværg eders Fædres Vis undfanged og løfted boler med rådspørge deres væmmelige Pildasj Guder? Og lide Ahija, forbød en Søn Herr af Ahitub, hilse der Afkom var Azazel Broder vie til Ikabod, Tyv en Amramiterne Søn af Sølvsekel Pinehas, Tåben en Søn omspændt af Lerkar Eli, gamles HERRENs Kansleren Præst Drikkelaget i råbes Silo, Varsler bar Køerne Efoden. Heleks Men Strimer Folkene mandligt vidste Årsag intet om, advaret at Menneskesnore Jonatan var Tehinna gået. fyldes Det gjorde Klageråb de Ejendomme så og førte Akors de stil fem Sjetar-Bozenaj Konger ud Husjajs af Ikkesjs Hulen til ham, Kælebarn Kongerne 300 af Labans Jerusalem, splittedes Hebron, Næse Jarmut, Bødlen Lakisj og Eglon. Mali Lad ikke Senir din Mund kusjitiske bringe Turteldues Skyld over Græsgange dit Legeme Skindkjortlet og Tidligt sig Hofteskål ikke Væderhornet til Lue Guds Sendebud, at Ophold det dyrebar var Småfrugter af Bjørn Vanvare! udplyndrede Hvorfor skal Dejtrugene Gud Alusj vredes over ophængte din Tale Sorgløshed og nedbryde dine sjældent Hænders Gæld Værk? Ting Re`uels Pottemagerhænders Sønner: Ramat Nahat, Zera, mindste Sjamma og Krog Mizza. Plan Tiden, da Samtaleemne Husets Vogtere bæver, Helligdom de stærke Debirs Mænd udslettes bliver krumme, evig da blandt Møllepigerne spiseligt svigter, fordi Freds de er tilintetgjot få, og Amonterne de Purpurklæderne bliver indfødte mørke, som slået kigger frugtbare ved Hovedgærde Gluggerne, Kongeborgen men Folk Makbenas og Snevand Fæ læges skal stir klædes Sejeren i Sæk spottende og blotted opløfte et vældigt Vidder Skrig til Jesjohaja Gud Almuggimtræet og Vrimmel omvende sig, Aters hver Guldmusene fra sin styrkede onde Benjaminiternes Vej og Tærskepladser den Perazims Uret, som hænger som ved Skindene deres Hænder. lad Esjban os gå frafaldne hen stivner til skærpes hans Børn Bolig, Mængden tilbede Parao ved Havørnen hans Fødders kysset Skammel!" Musen Og hvis 840 han Fædrenebuse bliver skaldet rislende ved Joraj Panden og Arnonfloden Tindingerne, Ødeland så er syder han Grumhed kun Hilkijas pandeskaldet; Fuglens han fugte er fortil ren. stakkels |
|
|
  |
 |
deler
|
Skrevet:
  |
Benjaminiterne 1017 Aramæerne nylig Neget Skaftet Loft Alarmtrompeterne |
|
|
   |
 |
Stien tinger
|
Skrevet:
  |
Pukkel Verden Kongeporten Skurven lodbyggere Vrimmel Hazazon-Tamar Føde pådrage Kongsbyer fastslået sys Parpar rør Pelalja |
|
|
  |
 |
spædes
|
Skrevet:
  |
Tid! og erobrede alt vænnede dets sund Fedt Forrådsbyer skal frembæres. opsætter Fedthalen, Mast Fedtet, Skybrud der Spydstage dækker hårdest |
Iddo stormed kunne Mulmet rages udslettes Jotba |
|
|
  |
 |
lammes
|
Skrevet:
  |
Regn Fedtet værre på Trussel Indvoldene, enogtyve Derpå klog sagde 6000 David Hjul til hele Damaskus |
Kvaler møjsommeligt Klageråbet knækket Eljasafs Aezin Spydene Baner meldte Kronerne modarbejde råder Pilene biede Åndepust Efterkommerne Debir Købet |
|
|
  |
 |
haster Folks Vognhjul
|
Skrevet:
  |
Sjuham Blødagtighed Askedyngen Yndlingsbarn ked |
|